donderdag 9 september 2010

Fast forward...

... to a few weeks later. Begin september, het regent pijpestelen ... en ingeNieus, mijn liefste follower(s), is gelanceerd. De eerste opdrachten zijn binnen, verwerkt, gefactureerd en er is zicht op meer. Wat een voldoening! Na het knokken voor die eerste opdrachten, is het heerlijk om te horen hoe een gerenommeerd bureau in mij gelooft. 'Mogen we je eens testen?'. Uiteraard mogen jullie dat! En of ik zin heb om mee te 'denken'? Wat 'dacht' je...
Ik voel het. De passie voor ingeNieus kriebelt, hier ga ik me 100% kunnen in uitleven. Of wacht even! Ik kan het nu al ... Dankzij die eerste opdracht van een ander-al-even-gerenommeerd bureau. Ze hebben me niet meteen het makkelijkste klusje voorgeschoteld als test: 2 Engelse baselines bedenken voor een topmerk in de bouwsector. Na mijn eerste opdrachten, waar ik vooral moest herschrijven en proeflezen, beschouw ik dit als mijn eerste echt creatief werk. Het is reuzeleuk. Inspiratie doe ik op in zowat alles om me heen, en dan maar ideeën spuien op papier. Om ze straks voor te leggen aan een selectief clubje van kritische geesten, alvorens ze naar het bureau vertrekken. Ben nu al benieuwd naar hun reactie.

Mijn glazen bol vertelt me niet of mijn voorstellen het uiteindelijk gaan halen bij de eindklant. Eén (of twee) ding(en) staat(n) echter vast: ik ben een ervaring rijker en vond het enorm leuk om doen. Er bekruipt me een tevreden gevoel. Blij dat ik met ingeNieus begonnen ben... That's all for now, folks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten