dinsdag 11 januari 2011

A brand new chapter

Da-aag mama, zwaaide hij. Nam zijn fonkelnieuwe boekentasje vast en stapte flink mee met juf Kristel. Zijn allereerste schooldag tegemoet. Allemaal nieuwe gezichtjes, nieuwe gewoontes, voor het eerst een brooddoosje voor 's middags... en zonder fopspeen, ja zelfs zonder de anders zo onafscheidelijke 'luke' en 'beer'. Tot u spreekt een door-en-door fiere mama. Wat doet hij het goed! Wat is hij klein, maar dapper! Lieve zoon, wat ben ik trots op je. Er gaat een geheel nieuwe wereld voor je open. Geniet maar van elke stap die je zet, hoe klein je stapjes ook zijn.

Een nieuwe wereld voor zoonlief, een gloednieuw hoofdstuk voor mama. Voor me ligt een zee van vrijheid, mogelijkheden, kansen, ontdekkingen! Meer tijd om te schrijven, om béter te schrijven, ánders te schrijven ook. Om bij te leren. Noors leren, ja, eindelijk! Ik verdiep me in vakliteratuur en als een spons slorpt mijn ziel alle nieuwtjes op. 2011 wordt het jaar waarin ingeNieus volwassen wordt. Mijn plannen zijn groots, mijn enthousiasme zo mogelijk nog grootser. Liefste follower(s), vanaf nu krijgt u vaker wat van me te lezen. Kom dus zeker snel terug en lees ingenieuze nieuwtjes heet van de naald, vers van de pers, of hoe u het ook wil zeggen. Tot gauw. That's all for now, folks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten